هزار لیتر سهمیه فوق‌العاده نفت سفید به روستا‌های فاقد گاز اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ 19 October 2022

به گزارش تابناک زنجان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان با بیان اینکه از اول مهر ماه سهمیه یک هزار لیتری فوق‌العاده مختص فصل پاییز با فرصت مصرف ۳ ماهه برای خانوار روستایی توزیع می‌شود گفت: خانوار‌ها می‌توانند این میزان سوخت مورد نیاز خود را به صورت یکجا دریافت و ذخیره کنند.اختصاص سهمیه فوق العاده نفت سفید در زنجان


حبیبی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای تامین نفت سفید مورد نیاز روستاییان در استان زنجان اتخاذ شده است افزود : با توجه به سرمای زودرس در استان زنجان نسبت به توزیع سهمیه سوخت نفت سفید اقدام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه سهمیه خانوار‌ها به صورت الکترونیکی از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار‌ها تخصیص می‌یابد گفت: سال‌های گذشته سهمیه‌ها به صورت ماهانه به خانوار‌ها تخصیص داده می‌شد که هزینه کرایه‌ها برای روستاییان مشکل ساز شده بود و برای حل این مشکل سهمیه‌های به صورت یکجا به خانوار‌ها اختصاص می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه اکثر روستاییان سهمیه نفت سفید خود را دریافت کردند بیان کرد: سهمیه زمستان نیز قبل از فرا رسیدن فصل زمستان ابلاغ خواهد شد.

حبیبی با اشاره به اینکه مشکلی به لحاظ تامین نفت سفید در استان زنجان وجود ندارد عنوان کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده نفت سفید کل روستا‌های استان زنجان ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه توزیع نفت سفید به روش الکترونیکی راه قاچاق سوخت و عرضه نفت سفید دولتی در خارج از شبکه را بسته است اذعان کرد: با الکترونیکی شدن سهمیه روند توزیع نفت سفید به راحتی قابل رصد است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان ابراز داشت: هدف از راه اندازی این سیستم این بود که نفت دولتی به دست مصرف کننده واقعی که همان روستاییان هستند، برسد که این موضوع امروز به صورت کامل محقق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار