نماینده ولی فقیه در استان زنجان:
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر لزوم توزیع عادلانه امکانات و زیرساخت های ورزشی در سطح استان گفت: ورزش همگانی در استان زنجان باید توسعه یابد.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ 19 October 2022

به گزارش تابناک زنجان،آیت‌الله علی خاتمی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، بر لزوم تقویت مقوله ورزش در جامعه تاکید کرد: باید به ورزش بها داده شود.

وی ابراز داشت: اضافه وزن دانش‌آموزان در کشور در آستانه تبدیل شدن به مشکل است و طی دو سال گذشته این مشکل بیشتر شده و در این راستا باید مقوله ورزش بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: برگزاری سالانه یک پیاده‌روی همگانی هر چند خوب است، ولی کافی به نظر نمی‌رسد و باید بیشتر شود.

خاتمی بر لزوم محله‌محور شدن ورزش در استان تاکید کرد و بیان داشت: باید از ظرفیت ورزشگاه‌ها بیشتر استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر لزوم توزیع عادلانه امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در سطح استان، گفت: ورزش همگانی در استان زنجان باید توسعه یابد.

خاتمی افزود: طبق منویات مقام معظم رهبری استکبار دیدن ایران قوی را ندارد و ایران قوی بزرگ برای آن‌ها سخت‌تر است و در این راستا تلاش برای تجزیه ایران سابقه تاریخی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه چهره‌های برجسته ورزش در ایران متعلق به خودشان نیستند، افزود: اینها یک سرمایه و ملی اجتماعی برای کشور هستند.

خاتمی به وجود پروژه‌های نیمه تمام در استان اشاره کرد و یاد آورشد: تکمیل این پروژه‌ها ۹۲ سال زمان نیاز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار