فرمانده سپاه زنجان:
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه این انقلاب محصول بصیرت مردم و محصول شناخت مردم از دشمنان است، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون هزاران شهید رشد کرده و هیچ گاه تسلیم دشمن و فتنه‌گران نمی‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ 01 October 2022

به گزارش تابناک زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با اشاره به وقایع و اغتشاشات اخیر اظهار داشت: دشمنان اسلام از زمان پیامبر گرامی اسلام، اهل بیت (ع) و همین طور تا پیروزی انقلاب و بعد از انقلاب با تمام توان خود تلاش کردند به اسلام ناب محمدی ضربه بزنند، اما ناکام ماندند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از تلاش شبانه‌روزی دشمنان برای راه‌اندازی فتنه‌های مختلف در کشور خبر داد و گفت: دشمن سناریوهای مختلفی همانند فتنه ۸۸، فتنه ۹۶ و ۹۸ را با استفاده از پیاده‌نظام‌های خود اجرا کرد، ولی ملت هوشیار و قهرمان ایران آن‌ها را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز هم با یک سناریوی دیگر به‌دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند، یادآور شد: مردم ما با بصیرت عاشورایی و خرمشهری باز هم این سناریو را خنثی کردند، ملت قهرمان ایران در ۴۳ سال گذشته نشان داده‌اند مقابل جبهه استکبار می‌ایستد و قطعاً هیچ ابر قدرتی نمی‌تواند با فتنه‌، اراده این مردم را تضعیف کند.

سردار کرمی حضور پرشور مردم به شکل خودجوش در صحنه را دلیل باطل‌السحر فتنه‌های دشمن دانست و تأکید کرد: این مردم اجازه نمی‌دهند به هر بهانه‌ای علیه حجاب و عفاف و همینطور ارزش‌های دینی دشمنان فتنه ایجاد کنند و این ارزش‌ها را از بین ببرند.

وی هدف فتنه‌های دشمنان را، ضربه زدن به اسلام و قرآن تشریح کرد و افزود: دشمنان از عاشورا و امام حسین (ع) هراس دارند و به دنبال ارزش زدایی هستند و به همین دلیل دشمنی آن‌ها با ملت ایران هیچ گاه تمام نخواهد شد.

سردار کرمی با اشاره به رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ما از نعمت ولی فقیه در کشور برخوردار هستیم، بنابراین معیار، میزان و شاخص اوامر ولی فقیه است، مردم همواره پشت سر رهبری حرکت کرده‌اند و از فرمایشات ایشان تبعیت کرده‌اند و ایشان در فتنه‌ها مسیر حق را مشخص کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان مطرح کرد: مردم قهرمان ایران و همینطور زنجان خیلی وقت است که دشمن خود را شناخته‌اند، این انقلاب محصول بصیرت مردم، محصول شناخت مردم از دشمنان است و نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون هزاران شهید رشد کرده و هیچ گاه تسلیم دشمن نخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار