مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : به علت تامین نشدن زمین مورد نیاز ، متقاضیان مجرد در زنجان حذف شدند.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳ 10 August 2022

به گزارش تابناک زنجان، بیات منش از ثبت نام ۱۷ هزار مجرد در طرح ملی مسکن در شهرستان زنجان خبر داد و گفت: به علت محدودیت در تامین زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای نهضت ملی در زنجان، متقاضیان مجرد از این طرح حذف شدند.

بیات منش با بیان اینکه ساخت ۷۰ هزار واحد مسکونی برنامه ۴ ساله استان است، گفت : از این تعداد ۵۰ هزار واحد مسکونی در بخش شهری و ۲۰ هزار واحد نیز در روستاها ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۷ هزار واحد از این تعداد واحدهای هدف گذاری شده با تامین زمین از سوی دولت اجرا می‌شود،تاکید کرد: تاکنون حدود ۱۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر زنجان تخصیص پروژه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه حدود ۱۲ هزار واحد مسکونی نیز توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد،افزود: طی سالهای گذشته حدود چهار و ۵۰۰ واحد به طور متوسط توسط بخش خصوصی در استان ساخته شده است.

بیات منش به ثبت نامی ها جدید نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: در استان ۹۶ هزار و ۵۳۲ نفر ثبت نام کردند که تعداد متقاضیان دارای شرایط اولیه ۳۷ هزار و ۳۳۴ نفر بود.

وی افزود: ظرفیت زمین های تامین شده در زنجان ۱۸ هزار و ۱۴۲ واحد است و شهرستان زنجان بیشترین ثبت نامی های طرح نهضت ملی مسکن را دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،ادامه داد: ۶ هزار واحد مسکونی برای شهر زنجان است و حدود ۱۰ هزار متقاضی کارهای لازم برای تشکیل پرونده را انجام می دهند و به پروژه‌ها تخصیص داده می‌شود.

بیات منش با بیان اینکه برای ۳ هزار واحد باقی مانده در شهر زنجان با کمبود زمین مواجه خواهیم بود،افزود: در حال حاضر داخل شهر زنجان زمین خالی وجود ندارد و الحاق محدوده نیاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار