معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: حدود ۱۵ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در زنجان دختران و پسران مجرد هستند.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ 30 June 2022

سعید شاهین فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بیش از ۶۰ هزار نفر در استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد بیش از ۴۳ هزار نفر مربوط به شهرستان زنجان است.

وی بااشاره به انجام قرعه کشی مرحله اول پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر، اظهار داشت: قرعه کشی مرحله اول این پروژه‌ها ۳۱ خردادماه سالجاری برای متقاضیان شهر زنجان انجام شد.

شاهین فر با بیان اینکه در این قرعه کشی متقاضیان بین ۲ سایت پردیس غرب (مهرآرا) و کوی زیتون (زون های d۹و d۱۰) تخصیص پروژه یافتند، تصریح کرد: این قرعه کشی پس از ارسال پیامک برای ۱۰ هزار نفر متقاضی برای تشکیل پرونده در کارگزاری نهضت ملی مسکن و بررسی مدارک متقاضیان و افتتاح حساب و سپس واریز ۴۰ میلیون تومان واریزی اولیه برگزار شد.
 معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: برای بقیه متقاضیان هم به صورت مرحله‌ای جهت تشکیل پرونده، پیامک ارسال می‌شود.
 
تشکیل پرونده و پالایش اطلاعات متقاضیان در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده اداره کل بنیاد مسکن است
 
شاهین فر با اشاره به اینکه در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت نیز پیامک تشکیل پرونده به متقاضیان ارسال شده است، گفت: تشکیل پرونده و پالایش اطلاعات متقاضیان در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوده و در این شهرها هم وضعیت متقاضیان واجد شرایط تعیین تکلیف شده است.
 
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، یادآورشد: متقاضیان بر مبنای متاهل بودن، سن متقاضی، تعداد فرزند اولویت بندی شده و جهت تشکیل پرونده به صورت مرحله‌ای پیامک دریافت می‌کنند.
 

شاهین فر خاطرنشان کرد: فرم «ج» تمام متقاضیان متاهل بررسی و در سامانه ثبت نام اعمال شده است و در زمان تشکیل پرونده نیز سابقه مالکیت (استعلام از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان) و سابقه پنج سال سکونت نیز بررسی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار