مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت: بر اساس برآوردها اجرای تقاطع ورودی دانشگاه زنجان، به اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان نیاز دارد که امسال با پیگیری‌های انجام شده هشت میلیارد تومان برای عملیات اجرای این طرح، تامین اعتبار شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ 15 October 2021

به گزارش تابناک زنجان، علی سپهری روز جمعه در این باره افزود: با تامین اعتبار انجام شده و شروع اجرای پروژه، تحقق آرزوی دیرینه دانشگاهیان محقق می شود چرا که مسیر ورودی دانشگاه به دلیل موقیعت و وضعیتی که دارد از نقاط بسیار حادثه خیز است و این در حالی است که روزانه در زمان فعالیت دانشگاه در شرایط عادی، هزاران دانشجو در این مسیر تردد می کنند.

وی اظهار داشت: در اوایل دولت یازدهم و پیگیری های صورت گرفته توسط ریاست وقت دانشگاه زنجان در سفر وزیر راه به زنجان موضوع احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی دانشگاه زنجان کلید خورد ولی به دلیل مشخص نبودن محل تأمین اعتبار، مسکوت ماند.

مدیرورابط عمومی دانشگاه زنجان گفت: با پیگیری مسوولان استان از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، بالاخره بعد از چندین سال توقف طرح، با در نظر گرفتن اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیارد تومان با ردیف مشخص از سوی این سازمان برای اجرای پروژه، موافقت شد.

سپهری افزود: مبلغ هشت میلیارد تومان از مبلغ فوق در سال جاری تأمین شده است و مابقی آن با توجه به پیش بینی موافقت نامه سنواتی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای برنامه ششم در برنامه سالیانه لحاظ خواهد شد.

دانشگاه زنجان فعالیت رسمی خود را مهرماه سال ۱۳۵۴ با ۷۲ دانشجو آغاز کرد و در حال حاضر بعد از گذشت ۴۴ سال با بیش از ۱۷ هزار دانشجو آموخته و بیش از ۱۰ هزار دانشجو به فعالیت خود ادامه می دهد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار