در شش ماهه نخست سال جاری اثر بخشی‌های ریالی بازرسی کل استان به نسبت سال قبل با مبلغ بیش از ۷ هزار میلیارد ریال ۳۲۷ و نیم درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 11 October 2021

بازرس کل استان هر گونه مصلحت سنجی‌ مدیریتی و اعمال سلایق شخصی برخلاف قوانین و مقررات را مردود دانست و از مدیران خواست همواره برمدار قوانین و مقررات حرکت کنند.رشذ ۳۲۷ دزصدی اثربخشی بازرسی‌ها در زنجان
خمسه مدیران را به عنوان ناظران اصلی هر دستگاهی برشمرد و گفت: با اعمال نظارت جامع و کامل مدیران و هم چنین نظارت مسولانی که در درون دستگاه های اجرایی وظایف نظارتی را عهده دار هستند بخش اعظمی از سلامت اداری محقق می شود و نیاز به نظارت و کنترل برون سازمانی به حداقل می رسد.
رییس شورای دستگاه‌های نظارتی استان ، با اشاره به این که ۶۰ درصد برنامه‌های تدوینی بازرسی کل استان طی سال جاری در راستای فرمان مقام معظم رهبری و در حوزه‌های تولیدی و اقتصادی استان بوده افزود: با توجه به نظارت و بازرسی‌های به عمل آمده در شش ماهه نخست سال جاری اثر بخشی‌های ریالی بازرسی کل استان به نسبت کل سال ۱۳۹۹ با مبلغ ۷ هزار و ۴۱۵ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال ۳۲۷ و نیم درصد رشد داشته است.
به گفته‌ی خمسه با توجه به پیشنهاد‌های ارایه شده در بازرسی‌های به عمل آمده، طی شش ماهه اول سال جاری مساحت ۱۷/۱۲ هکتار از اراضی شهری ، زراعی ، مرتع و جنگل ناشی رفع تصرف شده است.
بازرس کل استان زنجان با اشاره به این که در سال¬های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ وضعیت ۱۰ واحد تولیدی کلان توسط بازرسی کل استان مورد بررسی و رفع مشکل شدند که از آن جمله رفع اختلاف حاصله در قرارداد ۲۲۰ میلیارد ریالی یکی از شرکت‌های استان و رفع موانع تأمین مواد اولیه و تأمین ارز مورد نیاز برای تعدادی از شرکت‌های تولیدی است.
خمسه با بیان این که در راستای تسهیل رسیدگی به شکایات و شفاف سازی فرایند آن سامانه ملی رسیدگی به شکایات در سازمان بازرسی کل کشور راه اندازی شده است گفت: در شش ماهه نخست امسال  ۸۱۱ فقره شکایت و اعلامیه از طریق سامانه مذکور به این بازرسی کل واصل شده که از این تعداد ۶۶ درصد مورد رسیدگی قرار گرفت.
رییس شورای دستگاه‌های نظارتی استان فعال سازی احداث شهرک صنعتی صائین قلعه بعد از ۱۷ سال و برگشت حدود بیش از ۳۰ میلیارد تومان درآمد به شرکت شهرک‌های صنعتی از محل واگذاری اراضی به سرمایه گذاران را از دیگر اقدامات بازرسی زنجان عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار