رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تا روز گذشته بیش از ۹۸۰ هزار و ۲۳۲ دوز واکسن در زنجان تزریق شده است،گفت: بیش از ۷۷ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در استان واکسینه شدند.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 10 October 2021

به گزارش تابناک زنجان، پرویز قزلباش ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران بر لزوم تقویت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: این مهم باید در استان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی به رنگ بندی شهرستانها اشاره کرد و ابراز داشت: در حال حاضر شهرستان‌های ماهنشان، خدابنده، ابهر، خرمدره و طارم در وضعیت زرد قرار دارند و شهرستان زنجان همچنان نارنجی است و شهرستان‌های سلطانیه و ایجرود نیز رنگ آبی کرونایی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه کودکان هم درگیر کرونا می‌شوند، گفت: درگیری کودکان نسبت به بزرگترها متفاوت است و در این میان کودکان هم به واکسیناسیون نیاز دارند.

قزلباش با بیان اینکه تا روز گذشته بیش از ۹۸۰ هزار و ۲۳۲ دوز واکسن در استان تزریق شده است، تاکید کرد: از این تعداد ۶۷۴ هزار دوز نوبت اول بوده و بیش از ۳۰۷ هزار هم دوز نوبت دوم بوده است.

وی ابراز داشت: بیش از ۷۷ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در استان زنجان واکسینه شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: استقبال زنجانی‌ها از تزریق واکسن کوو ایران برکت بسیار خوب است و تاکنون بیش از ۱۱۲ هزار دوز واکسن برکت در استان تزریق شده است.

قزلباش تاکید کرد: در نوبت اول ۶۳ هزار دوز واکسن تزریق شده و در نوبت دوم هم ۴۸ هزار دوز واکسن تزریق شده است و تقاضا برای تزریق واکسن کوو ایران برکت در استان خوب است و امیدواریم طی روزهای آینده واکسن بیشتری به استان‌ها اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه واکسن برکت در ۲۳ مرکز تجمیعی تزریق واکسن وجود دارد، تاکید کرد: واکسن کوو برکت نخستین واکسن کرونای تولید ایران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: به هشت شهرستان استان واکسن کوو ایران برکت تحویل داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار